طراحی کارت ویزیت در مشهد

طراحی کارت ویزیت مشهد+۵ نکته اساسی در طراحی

اگه دوست دارید ردی از کسب و کار شما در ذهن مخاطب هدفتون باقی بمونه، دیگه کم کم باید به فکر طراحی یک کارت ویزیت تاثیرگذار و جذاب باشید. کارت ویزیت چیزی بیشتر از یک کارت ساده است که مشخصات کسب و کار شما روش نوشته شده. کارت ویزیت یک نماینده شخصی برای کسب و کار شما است. یک نماینده سبک و قابل حمل که به راحتی می‌تونه تبلیغات بزرگی رو در خودش جا بده. برای طراحی کارت ویزیت مشهد به یک ذهن خلاق احتیاج دارید.

تماس با کوکی

۶ دلیل برای اینکه شما به کارت ویزیت نیاز دارید

اگه شما هم هنوز به اهمیت بالای کارت ویزیت پی نبردید، بهتره این شش دلیلی که در ادامه بهشون می‌پردازیم رو در نظر بگیرید.

۱- پیگیری مشتری

در ملاقات با یک فرد، شما با ارائه کارت ویزیت، اون فرد رو در مورد خودتون کنجکاو می‌کنید و یک راه ارتباطی آسان بین خودتون و اون فرد می‌سازید. دادن شانس پیگیری به مخاطب در واقع شانسیه که به کسب و کار خودتون می‌دید تا مشتری‌های بیشتری جذب کنید. برای ایجاد حس پیگیری بیشتر در مشتری و ارتقا کسب و کار، بهتره مقاله مشاوره کسب و کار رو مطالعه کنید.

۲- حرفه‌ای بودن

یادتون باشه که دیسیپلین کاری نباید به خطر بیفته. مشتری‌ها و مراجعه کننده ها باید با دیدن کارت ویزیت شما، به حرفه‌ای بودنتون پی ببرند. شما با طراحی یک کارت ویزیت حرفه‌ای باید اعتبار و شان کسب و کار خودتون رو حفظ کنید.

۳- تمرکز روی هدف

داشتن کارت ویزیت باعث میشه که شما تمرکز بیشتری روی کارتون بذارید و اون رو جدی‌تر بگیرید. وقتی شما روند کاری رو جدی بگیرید، مخاطب هدف هم روی دیسیپلین شما حساب می‌کنه و روند کاری رو جدی‌تر تلقی می‌کنه. طراحی کارت ویزیت در مشهد به شرطی که حرفه‌ای و اصولی باشه؛ می‌تونه دید مخاطبین رو به کسب و کار شما تغییر بده.

۴- یادآوری هویت کسب و کار

یکی دیگه از وظایفی که کارت ویزیت بر عهده می‌گیره، اینه که هویت کسب و کار شما رو مشخص می‌کنه. حتی می‌تونید روی کارت ویزیت خودتون عکس هم قرار بدید. قرار دادن عکس شخص یا عکس گروهی یک کسب و کار روی کارت ویزیت، کمک می‌کنه تا سایر افراد راحت‌تر شما رو به یاد بیارن.

۵- اشتراک گذاری آسان

جابه‌جایی و اشتراک گذاری کارت ویزیت خیلی راحته و مخاطبین شما می‌تونن شما رو به وسیله یک کارت به یکدیگر معرفی کنن. ممکنه در دورهمی‌ها، جمع‌های دوستانه و جمع‌های کاری درباره نیازهایی صحبت بشه که شما می‌تونید اون‌ها رو رفع کنید. به همین دلیل ممکنه یکی از افرادی که کارت ویزیت شما رو در دست داره، اون رو به سایر افراد هم نشون بده و براتون تبلیغات کنه.

۶- مقرون به صرفه بودن

اگه از مشاوره‌های کسب و کار استفاده کنید، حتما راه‌های تبلیغات مقرون به صرفه رو به شما خواهند گفت. بیشتر روش‌های بازاریابی هزینه زیادی رو در بر می‌گیرند. اما کارت ویزیت یکی از روش های ارزان بازاریابی است که برای تعامل شما با سایر افراد ساخته شده.

۶ قسمت اساسی کارت ویزیت

همون‌طور که یک کارت ویزیت مناسب می‌تونه تعامل خوبی با شما و مخاطبینتون بسازه و حرفه‌ای بودن کسب و کار رو به رخ شما بکشه، یک طراحی ضعیف برای کارت ویزیت، می‌تونه فرصت‌های پیشرفتی که در انتظار شما هست رو از بین ببره. در ادامه به چند ویژگی مهم یک کارت ویزیت مناسب اشاره می‌کنیم.

۱- اسم کسب و کار

اسم کسب و کار شما، دائمی‌ترین چیزی هست که در کار شما وجود داره و بهتره که هیچوقت تغییر نکنه. اسم کسب و کار شما باید شامل ویژگی‌هایی بشه که در نگاه اول یک بیوگرافی کوتاه درباره شما به مخاطب بده.

۲- آدرس

اگه شما برای کسب و کار خودتون، یک مکان مشخص دارید، بهتره که اون رو در کارت ویزیت قید کنید. حتی می‌تونید در پشت کارت یک نقشه طراحی کنید تا پیدا کردن موقعیت شما برای مخاطب آسون‌تر بشه. البته قرار دادن نقشه واجب نیست اما می‌تونه وجه تمایز شما نسبت به رقبا باشه.

۳- تلفن همراه

درج تلفن همراه مهم‌ترین قسمت یک کارت ویزیت هست که پل ارتباطی شما و مشتریان رو تشکیل می‌ده. اگه کسب و کار شما چند تا شماره تلفن داره و برای ارائه هر یک از خدمات یک شماره تلفن جداگانه دارید، بهتره در ابتدا شماره تلفن اصلی رو قرار بدید و با اضافه کردن یک خط فاصله، شماره‌های دیگه رو اضافه کنید. در پایان چک کنید که کارت با استایل مورد نظر شما تطابق داره و اطلاعات رو با دقت بیشتر چک کنید.

۴- آدرس ایمیل و وبسایت

حضور شما در دنیای وب می‌تونه به کسب و کارتون کمک بزرگی کنه. با حضور در وبسایت‌ها می‌تونید مشتری‌های بالقوه رو به مشتری‌های بالفعل تبدیل کنید و از این راه، درآمد بیشتری برای خودتون به ارمغان بیارید. برای کسب و کارهای دیجیتال، حضور در دنیای مجازی واجبه. پس بهتره آدرس وبسایت و ایمیل خودتون رو هم روی کارت ویزیت درج کنید.

۵- استفاده از بارکد

با درج بارکد روی کارت ویزیت، می‌تونید مشتری‌ها رو به سمت وبسایت خودتون هدایت کنید. استفاده از بارکد راه سریع‌تر و راحت‌تری نسبت به درج آدرس وبسایت به حساب میاد. استفاده از بارکد باعث دسترسی سریع‌تر و بهبود اون صفحه می‌‌شه.

۶- شعار کسب و کار

بهتره برای کسب و کار خودتون یک شعار هم تعیین کنید که همه با دیدن اون جمله به یاد شما بیفتن. شعار شما بهتره یک جمله کوتاه و خلاقانه در وصف کارها و خدماتی باشه که به مشتریاتون ارائه می‌دید. هرچه شعار شما کوتاه‌تر و جذاب‌تر باشه، امکان جذب مخاطبین بیشتر می‌‌شه.

۵ نکته بسیار مهم در طراحی کارت ویزیت

قبل از  طراحی کارت ویزیت، حتما این قسمت رو مطالعه کنید در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که رعایت اون‌ها در طراحی کارت ویزیت، می‌تونه به شدت موثر باشه.

تعیین اندازه مناسب

یک کارت ویزیت جذاب و مناسب، باید به اندازه‌ای بزرگ باشه که بشه محتوای اون رو مشاهده کرد و به اندازه‌ای کوچک باشه که در جیب یا کیف پول جا بشه. اندازه استاندارد کارت ویزیت ۳.۵ در ۲ سانتی متر است البته شما با توجه به نیاز خودتون، می‌تونید سایز کارت رو کمی تغییر بدید و این موضوع ایرادی نداره.

استفاده از رنگ برند

یک رنگ‌بندی مناسب برای کسب و کارتون انتخاب کنید و سعی کنید که اون رنگ‌بندی در کارت ویزیت هم استفاده بشه. بعضی از افراد ترجیح می‌دن که به طور کامل از رنگ سفید در کارت ویزیتشون استفاده کنن. رنگ سفید گزینه مناسبیه اما زود کثیف می‌شه و شاید سادگی خیلی زیادی هم داشته باشه. بعضی افراد هم به دنبال رنگ‌های چشم‌گیر مثل قرمز یا زرد هستن. ما پیشنهاد می‌کنیم که از رنگ‌بندی که برای طراحی لوگو و به‌ طور کلی کسب و کارتون استفاده کردید، در کارت ویزیت هم استفاده کنید. اگه اطلاعاتی درباره روانشناسی رنگ‌ها ندارید بهتره کمی در این مورد مطالعه کنید تا بفهمید کدوم رنگ می‌تونه بهتر نمایندگی کسب و کار شما رو بر عهده بگیره.

استفاده از لوگو در کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت در مشهد باید شامل لوگو هم بشه. قبل از طراحی کارت ویزیت، لوگو رو طراحی کنید و حتما در کارت ویزیت اون رو قرار بدید. هرچه بیشتر مخاطب، لوگو شما رو ببینه، بیشتر در ذهن اون جا باز می‌کنید. هدف اینه که بدون گرفتن فضای خیلی زیاد بتونید لوگو رو در جایی قرار بدید که کاملا قابل مشاهده باشه.

استفاده از متریال باکیفیت

متریال با کیفیت می‌تونه در حرفه‌ای نشون دادن شما تاثیرگذار باشه و دقیقا برعکس این اتفاق وقتی میفته که از مواد بی‌کیفیت در ساخت کارت ویزیت استفاده بشه. برای طراحی کارت ویزیت در مشهد، بهتره از متریال مرغوب در این شهر استفاده کنید. همچنین می‌تونید از متریال خاصی مثل چرم، کتان یا پی‌وی‌سی استفاده کنید.

کال تو اکشن رو فراموش نکنید

یکی از چیزهایی که می‌تونه مخاطب شما رو به انجام کاری وادار کنه، نوشتن یک کال تو اکشن قدرتمند هست. یک کسب و کار قدرتمند با قدرت اقناعی بالایی که داره مطمئن میشه که مخاطب با خوندن کال تو اکشن یا همون دعوت به اقدام، قدم بعدی رو برمی‌داره. مثلا «برای مشاهده جزئیات به وبسایت ما سر برنید» یا «همین امروز با ما تماس بگیرید» می‌تونن کال تو اکشن‌های مناسبی برای طراحی روی کارت ویزیت باشن.

5 نکته مهم در طراحی کارت ویزیت

سخن آخر

با توجه به دنیای گسترده دیجیتال مارکتینگ، بهتره که شما هم هرچه زودتر برای طراحی کارت ویزیت کسب و کار خودتون اقدام کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ کوکی در زمینه‌های مختلف از جمله طراحی سایت، تولید محتوا، طراحی استراتژی و تولید محتوا در همه پلتفرم‌ها به خصوص اینستاگرام است. در آژانس کوکی تیم خلاقی وجود دارن که می‌تونن برای طراحی کارت ویزیت شما به خاص‌ترین شکل ممکن عمل کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونید از مشاوره رایگان و جامع آژانس کوکی استفاده کنید.

Rate this post

Ali Rahmani

من فقط دنبال نشون دادن این هستم که به کسب و کار ها نشون بدم که تکنولوژی همه چیز رو آسون کرده حتی بازاریابی و درآمد زایی شما رو :)

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات بیشتر

درخواست مشاوره رایگان

ما با ❤️ کنارتونیم

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
× پشتیبانی آنلاین