لوگو آژانس کوکی
عکاسی از محصول در مشهد

عکاسی از محصول در مشهد

برای بهتر نشون دادن محصول به مخاطب و افزایش فروش، به عکاسی محصول احتیاج دارید. اما باید عکاسانی رو انتخاب کنید که شما رو به درستی به هدفتون برسونن. یعنی علاوه بر قیمت مناسب، کیفیت کار بالایی رو هم ارائه بدن. آژانس کوکی در مشهد بهترین خدمات عکاسی محصول در مشهد رو با مناسب‌ترین هزینه بهتون ارائه می‌ده. عکاسی از محصول در مشهد، در دسته عکاسی صنعتی قرار می‌گیرد که عکاسان و آژانس‌های تبلیغاتی مختلفی این کار را انجام می‌دهند. تماس با کوکی

خدمات عکاسی محصول در مشهد

خدمات عکاسی در مشهد به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.
  • عکاسی صنعتی
  • عکاسی تبلیغاتی
  • عکاسی صنعتی تبلیغاتی
عکاسی صنعتی به عکاسی از محصولات یک کارخانه گفته می‌شود که صرفا برای تبلیغ یک محصول خاص کاربرد دارد. در واقع عکاسی صنعتی هم نوعی عکاسی برای تبلیغات است اما تمرکز آن بر روی فروش یک محصول خاص می‌باشد و اگر قصد افزایش فروش برای محصولاتتان را دارید پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره رایگان کوکی برای عکاسی محصول در مشهد استفاده کنید. عکاسی تبلیغاتی صرفا روی محصول تمرکز نداره و می‌تونه شامل عکس جلد مجلات یا حتی بیلبوردهای تبلیغاتی باشه. در عکاسی صنعتی سوژه بیشتر از بک گراند اهمیت داره چون هدف نمایش محصول است. اما در عکاسی تبلیغاتی می‌شه روی بک گراند بیشتر مانور داد.

هزینه عکاسی از محصول در مشهد

قیمت عکاسی از محصول با توجه به امکاناتی که موقع عکاسی استفاده می‌شه می‌تونه متفاوت باشه. عکس‌های تبلیغاتی دکوراتیو معمولا شامل هزینه بیشتری خواهند بود. به طور کلی عکاسی تبلیغاتی می‌تونه از شاتی 100 هزار تومان باشه تا 1 میلیون. عکس‌هایی که آژانس کوکی براتون می‌گیره با بک‌گراند سفید شاتی 250 هزار تومن است و با طراحی صحنه برای محصول و دکوپاژ حدودا هر شات 600 تومان است. عکس‌هایی که در سایت‌هایی مثل دیجی‌کالا می‌بینید و بک گراند سفید دارند معمولا در برگیرنده هزینه‌ی کمتری نسبت به عکاسی‌هایی هستند که طراحی صحنه شدند. در ادامه چند نمونه از عکاسی‌هایی با بک گراند سفید و بک گراند طراحی شده قرار می‌دیم تا بهتر این موضوع رو درک کنید. بک گراند سفید کم حجمعکاسی با طراحی صحنه همونطور که میبینید یکی از این عکس‌های تبلیغاتی با بک گراند سفید هست و دیگری با طراحی صحنه. که هر یک از این دو قیمت‌های متفاوتی دارند.

مزایای عکاسی از محصول در مشهد

همون‌طور که در ابتدای مطلب هم گفتیم، تصاویر می‌تونن به شدت به فروش شما کمک کنند. علاوه بر این موضوع، مزایای دیگه‌ای هم در عکاسی تبلیغاتی وجود داره که در ادامه اون‌ها رو توضیح خواهیم داد.
  • حرفه‌ای تر نشون دادن کسب و کار
حتی با یک موبایل ساده هم می‌شه عکاسی از محصول رو انجام داد و افرادی هستند که این کار رو با کمترین قیمت براتون انجام بدن. حتی با شاتی 30 هزار تومان! اما موضوع اصلی اینه که شما وقتی اعتبار دارید که کسب و کارتون به چشم بیننده یک کسب و کار حرفه‌ای به نظر بیاد. عکاسی از محصول در مشهد اگر باکیفیت باشه و زیبایی‌های بصری در اون رعایت بشه بدون شک باعث افزایش فروش خواهد شد. عکاس های موبایلی نمی‌تونن با این کار مخاطبین زیادی رو برای شما جذب کنند اما آژانس کوکی با داشتن دانش نورپردازی و چیدمان مناسب به شما کمک می‌کنه تا افراد زیادی رو به سمت کسب و کارتون جذب کنید.
  • رقابت بهتر در بازار دیجیتال
عکس‌های باکیفیت‌تر به شما کمک می‌کنند تا وارد بازار رقابت با حرفه‌ای‌ها بشید و در رده کسب و کارهای ضعیف قرار نگیرید. با رعایت نکات در عکاسی از محصول در بازار اینستاگرام زبان‌زد خاص و عام خواهید شد.
  • ماندگاری در ذهن مشتری
تصاویر از هر محتوایی ماندگارتر خواهند بود. عکس‌ها در ذهن مخاطب ثبت می‌شوند و یک هویت بصری برای کسب و کار شما در ذهن مخاطب می‌سازند. همین تصویرسازی باعث افزایش شناخت افراد نسبت به کسب و کار و برند شما می‌شه. تماس با کوکی

تجهیزات عکاسی از محصول

آژانس کوکی برای عکاسی از محصول شما تجهیزات مختلفی رو در نظر داره. که با توجه به هر محصول و نیاز کارفرما می‌تونه از تجهیزات مناسب استفاده کنه. استفاده از دوربین‌هایی که لنز زوم‌تری دارند برای عکاسی از محصول در مشهد مناسب‌تر خواهد بود. نورپردازی مناسب و استفاده از سافت‌باکس برای عکاسی از محصول، خروجی کار کوکی رو حرفه‌ای تر می‌کنه. به طور کلی تجهیزات تولید محتوا در مشهد انواع مختلفی دارد. اگه دوست دارید بیشتر درباره انواع تجهیزات در تولید محتوا بدونید؛ مقاله زیر رو از دست ندید. خرید تجهیزات تولید محتوا در مشهد

استودیو عکاسی صنعتی مشهد

برای انتخاب بهترین استودیو عکاسی صنعتی در مشهد باید به نکات مختلفی مثل تجهیزات، دانش و نرخ اون استودیو توجه کنید. استودیو تبلیغاتی کوکی در تمام تلاشش رو می‌کنه تا در این سه شاخص به بهترین نحو عمل کنه. کوکی آماده ارائه بهترین خدمات عکاسی از محصول در مشهد است. مهم نیست چه کسب و کاری داشته باشید، کوکی اینجا است تا در مسیر دیجیتالی شدن کسب و کارتون قدم برداره.

تفاوت عکاسی صنعتی و تبلیغاتی

همونطور که گفتیم عکاسی صنعتی در واقع زیرمجموعه عکاسی تبلیغاتی است اما عکاسی صنعتی صرفا به عکاسی از محصول گفته می‌شود. اما عکاسی تبلیغاتی می‌تونه صرفا محصول نباشه و هدفش از عکاسی، فروش یا تبلیغات هر چیز دیگری باشه. اگه دوست دارید با نمونه های مختلف عکاسی تبلیغاتی و صنعتی آشنا بشید و تفاوت‌هاشون رو بدونید؛ مطلب زیر رو از دست ندید. عکاسی صنعتی در مشهد

نکات مهم برای عکاسی از کالا

  • بعد از آماده کردن تجهیزات مهم‌ترین نکته برای عکاسی از محصول نورپردازی است که باید به صورت جانبی انجام شود تا جزئیات محصول برجسته‌تر به نظر بیاید.
  •  .بهترین پس زمینه برای عکاسی از محصول پس زمینه سفید است البته تزئینات بک گراند و دکوراتیو بودن آن به بیشتر دیده شدنش کمک میکند
  • انتخاب وسایل مناسب در بک گراند محصول نکته بسیار مهمی است. سعی کنید از وسایلی استفاده کنید که مردم هم در کنار محصول از آن وسایل استفاده می‌کنند.
  • بعد از آماده کردن صحنه و بک گراند و تهیه عکس‌ها نوبت به ادیت اون‌ها می‌رسه. وضوح تصویر، کنتراست و روشنایی از شاخص‌های مهمی است که هنگام ادیت عکس با هر نرم افزاری حتما باید رعایت کنید.
نکات مهم عکاسی محصول

عکاسی حرفه ای از محصول در مشهد

برای حرفه‌ای بودن در این زمینه، باید با افراد حرفه‌ای کار کنید. با سفارش عکاسی تبلیغاتی حرفه‌ای در کوکی، گروه ما با تجهیزات کامل در خدمت شما خواهد بود. کوکی مشاوره رایگان هم داره و همین الان می‌تونید با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما دید بهتری نسبت به این پروسه پیدا کنید.

جمع‌بندی از دید کوکی

در نهایت مطمئن باشید که عکس محصول باکیفیت، مشتری‌های باکیفیتی رو هم به سمت کسب و کار شما جذب می‌کنه. آژانس کوکی با توجه به نیاز شما براتون طراحی صحنه می‌کنه و با به روزترین تجهیزات خروجی‌های باکیفیتی رو در اختیارتون قرار می‌ده که به وسیله این خروجی‌ها می‌تونید اینستاگرام کسب و کارتون رو هم بهبود بدید. کوکی صفر تا صد مسئولیت پیج اینستاگرام شما رو بر عهده می‌گیره و خودش براتون تولید محتوا می‌کنه؛ تقویم محتوایی می‌چینه و سناریو می‌نویسه. بهتره همین الان با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کوکی استفاده کنید. راستی زمان برای ما خیلی مهمه!
اشتراک گذاری :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *